انتظار چه چیزی را با مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

شنبه 23 شهريور 1392
ن : lafee

انتظار چه چیزی را با مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

انتظار چه چیزی را با مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز
مرحله 5 نارسایی کلیه، نارسایی کلیه است DialysisStage حدود 5 کل از دست دادن عملکرد کلیوی در دراز مدت ناشی از بیماری مزمن کلیه ، فونز پیشنهادی برای مدیریت با دیالیز به طور کلی است . با این حال ، آنچه که انتظار می رود با مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز ؟

خوب، که در مورد تنها ، فونز به عنوان تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی رفتار با علائم مختلف و عوارض از ارگان های مختلف و سیستم های اگر نه بیماران و نه دریافت هر گونه درمان های پزشکی را دیالیز . با این حال، درمان های مختلف نیز ممکن است متفاوت امید به زندگی از کیفیت و طول های مختلف در مرحله 5 نارسایی کلیه منجر شود. (یافتن درمان است که این نسخهها کار میکند بهترین راه حل برای شما است )

در واقع، بسیاری از گزینه های ثانویه برای شما برای جلوگیری از دیالیز در حالی که درمانی تجربه بهتر وجود دارد. در مقایسه با درمان های غربی در کاهش کدام پدیده های سطح هدف ، درمان طبیعی خود superiorities های قابل توجه است که قادر به درمان ریشه علل نفرون دوره نقاهت سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و کاملا نوسازی ، مالتوس کند کردن پیشرفت مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز .

Osmotherapy طب میکرو چینی برای مثال، یکی از درمان ترجیح داده است که به طور طبیعی فشار خون را به خوبی کنترل اعمال است ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن ، پاسخ التهابی را کاهش می دهد ، حل ترومبوز ، تبلیغ پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، مالتوس تعمیر صدمات و بازگرداندن کلیه توابع کلیوی و درمان مرحله شکست اساسا کلیه 5 به طور طبیعی بدون دیالیز .

آلودگی خون یکی دیگر از درمان قابل توجه شامل روش تخلیص خون ، مکمل عناصر و بازسازی تابع است ، فونز قادر به از بین بردن استاز خون آیا : از قبیل مواد زائد ، سموم و متابولیت های دیگر خارج از بدن ، عرضه انواع عناصر کمبود جریان خون و بیدار abitur از تمدید خود از بدن انسان به عنوان حفاظت از ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه و نفرون سالم را بازسازی .

آنچه که نوشته می شود با مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز توقع داشته باشیم؟ ممکن است مطالب فوق به شما کمک کند به سازمان ملل متحد درجه خاصی است . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد راه حل های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.